05 september 2011

dreams // because a girl can dream


Een paar jaar geleden moesten we voor ons vak project en kunstvakken (PKV) een project maken.
Mijn eerste project was een tijdschrift ontwerpen voor de jeugd.
Mijn doel was om kunst en cultuur dichter bij de jeugd te brengen op een leuke en speelse manier.
Elke maand zou er een editie zijn met elke maand monumenten in de spotlights, films, musea en ook elke maand een stad om te bezoeken.
Van Antwerpen tot New-York.
Binnen- en buitenland.

Ik was jammer genoeg niet geslaagd in mijn tweede jaar en dit door het vak geschiedenis. Twee dingen die ik super graag deed: Geschiedenis en kunst, jammer maar helaas dachten mijn docenten er anders over en hebben mij gebuisd over heel de lijn.
Ik ben er nog altijd niet goed van omdat mijn 2 mentoren op de scholen mij heel goede commentaar hebben gegeven. och ja bij deze is de droom nog altijd blijven bestaan. Kunst en Cultuur dichter bij de jeugd brengen.

Hier zijn een aantal foto's van mijn "tijdschrift". Ik had een heel tijdschrift gecreĆ«erd maar heb het blijkbaar al verwijderd. Jammer genoeg vind ik het niet meer. 

Maar bij deze: foto's.










© CuKu: Cultuur en Kunst tijdschrift

foto's zijn niet van mij, maar gevonden op het internet: wat in mijn ogen betekent beschikbaar voor iedereen, ik heb ze ook niet op een speciale site van fotografen of dergelijke gevonden



veel leesplezier!








          x Greetje x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten